مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-04اجتماعي

نگاهی به افزایش شدید تصادفات در 30 کیلومتری شهرها در هرمزگان/ ترسم نرسی...


نگاهی به آمار تصادفات در محورهای مواصلاتی هرمزگان در 8 ماهه ابتدایی سال نشان می دهد که شمار تصادفات در فاصله 30 کیلومتری از شهرها بخصوص بندرعباس بشدت افزایش یافته است که چاره اندیشی برای آن فقط وظیفه پلیس نیست.

- خبرگزاری فارس - هرمزگان؛ فهیمه شمسی: خسته ای؟ خوابت میاد؟ شاید ما هم در سفرها و بعد از چندین ساعت رانندگی یا سفرهای چند روزه با این سوالات همراهان و سرنشینان همراه مان در جاده مواجه شده ایم، بخصوص آن که بسیاری از ما عادت داریم تا فقط مقصد استراحت کنیم.

اما پاسخ ما چه بوده است؟ برایتان پیش آمده در نزدیکی به شهرهای مقصد یا همان چند کیلومتر مانده به شهر، احساس خستگی و خواب آلودگی کنید؟ حال با شنیدن این آمار، خواب از سرتان می پرد! در 8 ماهه 1400 تصادفات در سی کیلومتری شهرها افزایش داشته و به 63 درصد افزایش نسبت به سال پیش از خود رسیده است.

923 فقره تصادف در 30 کیلومتری شهرها در 7 ماهه ابتدایی امسال رخ داده که 49 درصد از تصادفات جاده ای استان را به خود اختصاص داده است.

  این آمار را سرهنگ اسماعیل تنها جانشین پلیس راه در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس می گوید و می افزاید: در 942 فقره تصادف به وقوع پیوسته در 30 کیلومتری شهرها، در 457 فقره تصادف منجر به قتل و جرج تعداد 562 نفر کشته و زخمی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به افزایش شدید تصادفات در 30 کیلومتری شهرها در هرمزگان/ ترسم نرسی...

نگاهی به افزایش شدید تصادفات در 30 کیلومتری شهرها در هرمزگان/ ترسم نرسی...