مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-04اقتصادي

چرا سهامداران به بورس بی اعتماد شدند؟


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار معتقد است در دو سال اخیر تامین مالی زیادی به شکل انتشار اوراق، فروش سهام و دیگر موارد در این بازار صورت گرفته این در حالی که بازار توان پاسخگویی به سهامداران را نداشته و این امر منجر به بی اعتمادی بین سهامداران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، مجید عشقی در نشست اتاق بازرگانی تهران و در میان فعالان بخش خصوصی به اتفاق های اخیر رخ داده در بازار سرمایه اشاره کرد و افزود: با توجه به آزادسازی سهام عدالت، ورود حجم زیادی از نقدینگی به بازار و صدور کدهای معاملاتی در سه سال گذشته، می توان اعلام کرد که در حال حاضر کل کشور ذی نفع بازار سرمایه هستند.

به گفته عشقی، ورود حجم بالای نقدینگی به بازار در حال حاضر در شرایطی صورت گرفته که زیرساخت های موجود در بازار سرمایه پاسخ گوی حضور مردم در این بازار نبوده و طبق قانون تجارت، فرآیندهای موجود در بازار نیز پاسخ گوی نیازهای فعلی بازار سرمایه نیست.

توسعه شرکت های پروژه محور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه توسعه شرکت های پروژه محور را جزو برنامه های جدی سازمان بورس اعلام کرد و گفت: باید در راستای تشکیل سرمایه ها به سمت توسعه این شرکت ها حرکت کنیم و اکنون نخستین شرکت تامین مالی تشکیل و پذیره نویسی آن انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سهامداران به بورس بی اعتماد شدند؟

چرا سهامداران به بورس بی اعتماد شدند؟