مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-04سياسي

رونمایی از مصحف شریف کتابت شده برای اهدا به رهبری در همدان


آیین رونمایی از مصحف شریف کتابت شده برای اهدا به مقام معظم رهبری در همدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز آیین رونمایی از مصحف شریف کتابت شده برای اهدا به مقام معظم رهبری همزمان با بزرگداشت استاد مرتضی شعبانی در تالار قرآن برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم با اشاره به اینکه مراسم امروز قدردانی از هنری است که در خدمت واقعیت های عالم است، اظهار کرد: چرخش ها و صدای قلم استاد شعبانی در ملکوت شنیده می شود و این موضوع قابل تقدیر است و باید قدردان آن بود.

آیت الله حبیب الله شعبانی با بیان اینکه قلم می تواند تحولات بزرگی در جامعه ایجاد کند، گفت: به این دلیل خداوند به قلم قسم می خورد و آن را مقدس شمرده است، قلم می تواند در جامعه تحول آفرین باشد و توسعه فرهنگی ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه قلمی که نتیجه آن کتابت قرآن بوده محصول ذهنیت درست خطاط این اثر بوده است بیان کرد: کسی که قلم در دست می گیرد در واقع اندیشه های درونی خود را به ظهور و بروز می رساند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه قرآن حقیقت نازل شده از جانب پروردگار عالم است، گفت: با وجود آنکه حضرت علی(ع) بارها در نهج البلاغه بر لزوم توجه به قرآن تاکید دارند اما متاسفانه در جامعه مظلوم واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مصحف شریف کتابت شده برای اهدا به رهبری در همدان

رونمایی از مصحف شریف کتابت شده برای اهدا به رهبری در همدان