مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-04اجتماعي

افزایش غلظت آلاینده ها تا اواسط هفته/ استقرار جوی نسبتا پایدار بر آسمان اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از امروز تا اواسط هفته شرایط افزایش غلظت آلاینده ها وجود دارد که در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی منجر به کاهش کیفیت هوا و دید افقی به ویژه در اوایل روز می شود.

- ابراهیم هنرمند،کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا 2 روز آینده بر روی استان است.

وی با بیان اینکه بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق، آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود، گفت: از امروز تا اواسط هفته شرایط افزایش غلظت آلاینده ها وجود دارد که در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی منجر به کاهش کیفیت هوا و دید افقی به ویژه در اوایل روز می شود.

هنرمند ادامه داد: دوشنبه با گذر موج، شرایط افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش پراکنده در مناطق غربی، شمالی تا حدی مرکزی وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا 3 درجه افزایش خواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 15 و کمینه فردا صفر درجه سانتی گراد و خو و بیابانک با 18 و بویین میاندشت با منفی 6  درجه سانتی گراد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش غلظت آلاینده ها تا اواسط هفته/ استقرار جوی نسبتا پایدار بر آسمان اصفهان

افزایش غلظت آلاینده ها تا اواسط هفته/ استقرار جوی نسبتا پایدار بر آسمان اصفهان