مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-04پزشكي

طرز پخت آبگوشت خوشمزه به همراه مواد لازم


غذاهای ایرانی عطر و طعم بی نظیری دارند و غذاهای سنتی ایرانی از دیرباز جایگاه ویژه ای در بین مردم داشته، زیرا علاوه بر مزه دلچسب و فوق العاده ای که دارند، - ویژگی ها و ارزش غذایی بالایی دارند و تمام نیازهای بدن را پاسخ می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام آف دکور، یکی از محبوب ترین و رایج ترین غذاهای سنتی ایرانی آبگوشت است که در هر خانه ایرانی بر سر سفره آورده می شود و خیلی ها علاقه دارند آن را داخل ظرف سنگی بپزند که به آن دیزی سنگی هم می گویند.

البته طرز تهیه آبگوشت در مناطق مختلف کشور متفاوت است و ممکن است کمی از مواد اولیه برای تهیه آبگوشت در شهرهای مختلف متفاوت باشد؛ ولی مواد لازمی که در این مطلب برای تهیه آبگوشت مشاهده می کنید همان هایی است که در بیشتر شهرها رایج است و طرز تهیه آبگوشت که شرح داده می شود مرسوم ترین طرز تهیه آبگوشت در اکثر شهرها می باشد.

برای اینکه غذای خوشمزه ای تهیه کنید باید مواداولیه برای تهیه آن را با نسبت های مشخصی کنار یکدیگر قرار دهید تا ترکیب طعم ها یک غذای خوشمزه را برای شما فراهم کند و دانستن این نسبت ها کمک می کند تا برای هر تعدادی که بخواهید غذای بی نقصی تهیه کنید.

جهت آموزش طرز پخت آبگوشت خوشمزه روی لینک کلیک کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز پخت آبگوشت خوشمزه به همراه مواد لازم

طرز پخت آبگوشت خوشمزه به همراه مواد لازم