مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-04اجتماعي

آلودگی هوای اصفهان از امروز تا دوشنبه


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی در مورد پایداری جو و آلودگی هوا، گفت: از امروز تا روز دوشنبه شرایط افزایش غلظت آلاینده های هوا وجود دارد که در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی منجر به کاهش کیفیت هوا و کاهش دید .

- ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی در مورد پایداری جو و آلودگی هوا، گفت: از امروز تا روز دوشنبه شرایط افزایش غلظت آلاینده های هوا وجود دارد که در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی منجر به کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی به ویژه در اوایل روز خواهد شد.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتا پایدار تا دو روز آینده بر روی استان است.

بر این اساس طی این مدت آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید تا نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی گفت: از امروز تا روز دوشنبه شرایط افزایش غلظت آلاینده های هوا وجود دارد که در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی منجر به کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی به ویژه در اوایل روز خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، با بیان اینکه روز دوشنبه با گذر موجی شرایط افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید تا شدید و بارش پراکنده در مناطق غربی، شمالی و تا حدی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای اصفهان از امروز تا دوشنبه

آلودگی هوای اصفهان از امروز تا دوشنبه