مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-04دانش

برای یادگیری نرم افزار پاور پوینت به کجا مراجعه کنیم؟


در عصر جدید و گسترش زندگی دیجیتال، انسان ها مجبورند با پیشرفت تکنولوژی سبک زندگی خود را تغییر دهند و افراد باید اقدام به فراگیری علوم جدید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام دارالفنون، یکی از دانش­ های جدیدی که از ابتدای قرن بیست و یک وارد زندگی مردم شد کامپیوتر و هر آنچه مربوط به آن است می­ باشد، از آشنایی با ویندوز گرفته تا یادگیری پاورپوینت و اکسل.

در این مقاله قصد داریم تا لزوم تسلط به انواع نرم­افزار مربوط به کامپیوتر را به شما نشان دهیم و بهترین راه برای یادگیری آنها را معرفی کنیم.

لزوم یادگیری پاورپونت، ورد واکسل چیست؟ افراد در سنین مختلف از دانش­ آموز تا دانشجو و کارمند برای انجام کارهای خود مجبور به استفاده از کامپیوتر و گوشی هستند، یکی از اولین برنامه ­هایی که بیشتر با آن کار می کنند ماکروسافت آفیس است، آنها برای تحقیق، یادگیری و ارائه دروس، گزارش­گیری و غیره نیازمند نوشتن، ارائه تصویری یا لیست کردن مطالب دارند، این موارد به راحتی از طریق نرم افزارهای آفیس مانند پاورپونت، ورد و اکسل و در آموزشگاه ICDL انجام می شود.

ماکروسافت آفیس چیست؟ آفیس مجموعه ای از نرم افزارهای ساخت شرکت مایکروسافت است که اولین بار در سال 1989 برای سیستم عامل مک معرفی شد و یکسال بعد نسخه ویندوز آن راهی بازار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای یادگیری نرم افزار پاور پوینت به کجا مراجعه کنیم؟

برای یادگیری نرم افزار پاور پوینت به کجا مراجعه کنیم؟