مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-04سياسي

نگاهی نو به مقوله اقتصاد مقاومتی/ اولین دوره جشنواره مدافعین اقتصاد مردمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره مدافعین اقتصاد مردمی، مشارکت مردم در همه عرصه ها به ویژه اقتصاد، یکی از اصول انقلاب اسلامی ایران است؛ - مشارکت مردم در همه عرصه ها به ویژه اقتصاد، یکی از اصول انقلاب اسلامی ایران است؛ بنابراین یکی از مسائل اقتصادی کشور، مشارکت مردم در اقتصاد و یا به تعبیری مردمی کردن اقتصاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره مدافعین اقتصاد مردمی، مشارکت مردم در همه عرصه ها به ویژه اقتصاد، یکی از اصول انقلاب اسلامی ایران است؛ بنابراین یکی از مسائل اقتصادی کشور، مشارکت مردم در اقتصاد و یا به تعبیری مردمی کردن اقتصاد است.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی 1/1/93 در حرم مطهر رضوی تاکید فرمودند: این اقتصادی که به عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح میشود، مردم بنیاد است؛ یعنی بر محور دولت نیست و اقتصاد دولتی نیست، اقتصاد مردمی است؛ با اراده ی مردم، سرمایه ی مردم، حضور مردم تحقّق پیدا میکند.

امّا دولتی نیست به این معنا نیست که دولت در قبال آن مسئولیّتی ندارد؛ چرا، دولت مسئولیّت برنامه ریزی، زمینه سازی، ظرفیّت سازی، هدایت و کمک دارد.

ایشان در ادامه خاطرنشان کردند: کار اقتصادی و فعّالیّت اقتصادی دستِ مردم است، مال مردم است؛ امّا دولت ـ به عنوان یک مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی نو به مقوله اقتصاد مقاومتی/ اولین دوره جشنواره مدافعین اقتصاد مردمی

نگاهی نو به مقوله اقتصاد مقاومتی/ اولین دوره جشنواره مدافعین اقتصاد مردمی