مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-04اجتماعي

توزیع یک هزار و 987دستگاه بخاری گازسوز بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه فصل زمستان، یک هزار و987 دستگاه بخاری گازسوز میان خانواده های تحت حمایت استان توزیع شد.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در آستانه فصل زمستان،  یک هزار و 987 دستگاه بخاری گازسوز میان خانواده های تحت حمایت چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هر ساله در آستانه فصل زمستان لوازم ضروری زندگی شامل بخاری گازسوز و آبگرمکن میان خانواده های تحت حمایت نیازمند این لوازم با اولویت مناطق محروم و سردسیر توزیع می شود.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری دارای اقلیم سردسیر است که تا اواسط بهار نیز دمای هوا به زیر صفر درجه می رسد، افزود: این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می شود.

محمدی اضافه کرد: سال گذشته در چهار مرحله، 2 هزار و 170 دستگاه بخاری گازسوز و آبگرمکن میان خانواده های نیازمند و فاقد این لوازم با هدف رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و بهبود سطح زندگی برای مددجویان تهیه شده است.

وی با اشاره به توزیع کولر آبی در 2 مرحله در بین نیازمندان استان، اضافه کرد: امسال از اواخر فصل بهار سه هزار و 700 دستگاه کولر آبی با اولویت مناطق محروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک هزار و 987دستگاه بخاری گازسوز بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری

توزیع یک هزار و 987دستگاه بخاری گازسوز بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری