مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-04سياسي

در اثبات مرجعیت علمی دانشگاه رازی ضعف داریم


سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه، جایگاه کنونی این دانشگاه در کشور را شایسته آن ندانست و گفت: در اثبات مرجعیت علمی دانشگاه رازی به کشور ضعف داریم.

- دکتر محمد نبی احمدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه رازی که امروز(13 آذر) به مناسبت آغاز هفته پژوهش برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به دستاوردها و توانمندی های پژوهشگران دانشگاه رازی، اظهارکرد: برخی از دستاوردهایی که پژوهشگران این دانشگاه دارند، در کشور بسیار مهم هستند، اما متاسفانه آنطور که باید معرفی نشده اند.

وی افزود: توان پژوهشگران و اعضای هیات علمی این دانشگاه بسیار بالا و همت آنها عالی است، اما در معرفی دستاوردهایشان ضعیف بوده ایم که نیاز است با کمک رسانه ها و سایر دستگاه های مربوطه این ضعف را پوشش دهیم.

سرپرست دانشگاه رازی که به تازگی دراین سمت منصوب شده، در ادامه یکی از مهمترین رویکردهای خود در این دانشگاه را ارتقاء جایگاه علمی و پژوهشی آن دانست و اعلام کرد: باید جایگاه دانشگاه رازی را در نظام رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (isc) که یکی از شاخص های مهم آن بحث پژوهش است، ارتقاء دهیم.

وی ادامه داد: در گذشته جایگاه دانشگاه ما در این نظام رتبه بندی یازدهم بود، اما در سالهای اخیر به رتبه 15 تا 20 تنزل پیدا کرده ایم که باید آن را بالا ببریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اثبات مرجعیت علمی دانشگاه رازی ضعف داریم

در اثبات مرجعیت علمی دانشگاه رازی ضعف داریم