مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-04اجتماعي

قزوین باید به بهشت شرکتهای دانش بنیان تبدیل شود


قزوین با وجود تنوع بالای صنعتی، موقعیت استراتژیک و بهره مندی از نیروی انسانی متخصص باید به بهشت شرکت های دانش بنیان بدل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین محمد مهدی اعلایی در حاشیه نشست کارگروه فناوری و پژوهشی استان قزوین اظهار کرد: قزوین با توجه به ظرفیت های بالا و متنوع صنعتی، کشاورزی و گردشگری، موقعیت ممتاز ارتباطی و جغرافیایی، وجود مراکز علمی و دانشگاهی معتبر و با قدمت و برخورداری از نیروی انسانی پویا و متخصص باید به بهشت شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در کشور تبدیل شود.

استاندار قزوین ادامه داد: بر اساس نقشه جامع علمی کشور، بخش عمده ای از ارزش افزوده اقتصاد کشور باید از طریق فعالیت های اقتصادی دانش بنیان تأمین شود که بستر ظهور و بروز آن با استقرار شرکت های دانش بنیان در پارک های علم و فناوری است.

این مسئول گفت: در این راستا بهبود وضع زیرساخت ها به منظور توسعه استقرار شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور را از طریق کمک دستگاه های اجرایی و بهره گیری از توان دستگاه های ملی در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه بر اساس جهت گیری ها باید از طریق افزایش بهره وری، رشد اقتصادی را نصیب کشور کنیم، تبیین کرد: بهره وری با کمک شرکت های دانش بنیان و فعالیت های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین باید به بهشت شرکتهای دانش بنیان تبدیل شود

قزوین باید به بهشت شرکتهای دانش بنیان تبدیل شود