مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-04اجتماعي

جولان کرونا در مدارس قم


مدرسه ما در این شرایط قانون های عجیبی گذاشته است؛ دو هفته است به طور کامل تدریس مجازی را تعطیل کردند تا دانش آموزان مجبور به حضور در مدرسه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، پس از گذشت دو سال مدارس بالاخره رنگ دانش آموزان را به خود دیدند اما با وجود گذشت مدتی از بازگشایی شان، هنوز با مشکلاتی مواجه هستند که تبعات آن ممکن است بسیاری از اقشار دیگر را نیز درگیر کند.

بوی ماه مهر امسال بالاخره پس از نقد و نظرهای فراوان در اواسط آبان و به طور جدی تر از ابتدای آذرماه خودی نشان داد و دانش آموزان را به مدرسه کشاند اما چندی نگذشت که صدای اعتراض والدین و دانش آموزان برخی از مدارس در آمد که بسیاری از این اعتراضات به مناسب نبودن شرایط بهداشتی در مدارس برای آموزش حضوری اشاره دارد.

ضربه سنگینی که در دو سال گذشته به حوزه آموزش کشور وارد شده مسئولین مربوطه را وادار کرد تا هر چه سریع تر شرایط بازگشایی مدارس را فراهم کرده و با اعمال دستورالعمل هایی آموزش حضوری را اجباری اعلام کنند اما شرایط در برخی مدارس نشان می دهد بازگشایی مدارس مسیری برای پررنگ تر شدن کرونا است نه جبران ضعف های دو ساله آموزش! در همین راستا فائزه (دانش آموز سال یازدهم) به عنوان یکی از دانش آموزان ناراضی از بازگشایی مدارس با شرایط موجود، به خبرنگار ایسنا گفت: مدرسه ما در این شرایط قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان کرونا در مدارس قم

جولان کرونا در مدارس قم