مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-04ورزشي

درخشش ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات دوومیدانی پیوند اعضاء قهرمانی کشور


رییس هیات بیماران خاص و پیوند اعضای کهیگلویه و بویراحمد از کسب 7 مدال رنگارنگ تیم هیأت استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات دوومیدانی پیوند اعضاء قهرمانی کشور خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس هیات بیماران خاص و پیوند اعضای کهیگلویه و بویراحمد از کسب 7 مدال رنگارنگ تیم هیأت استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات دوومیدانی پیوند اعضاء قهرمانی کشور خبر داد.

سید محمود سعیدی گفت: رقابتهای دوومیدانی بیماران خاص و پیوند اعضای کشور به میزبانی استان فارس در شهر شیراز روزهای 9تا 12آذرماه با حضور 22 استان و 130 ورزشکار برگزار شد .

وی از کسب 5 مدال طلا، 1مدال نقره و 1 مدال برنز توسط ورزشکاران هیأت استان در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: در این مسابقات فرزاد آرانیان در پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و پرتاب توپ 3 مدال طلا و در پرتاب دیسک 1 مدال نقره، علی سینا صیادی نژاد در ماده 200 متر مدال طلا و در ماده 400 متر مدال برنز و جلال شرفی بیاره در پیاده روی 5000 متر مدال طلا را کسب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس هیات بیماران خاص و پیوند اعضای کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزش کهگیلویه وبویراحمد ،ورزشکاران هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان، مربیان، سرپرستان تیم دوومیدانی استان در این مسابقات، از زحمات و پیگیری های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات دوومیدانی پیوند اعضاء قهرمانی کشور

درخشش ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات دوومیدانی پیوند اعضاء قهرمانی کشور