مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-04اجتماعي

هلال احمر در روستاهای پایتخت افراد را برای زمان اضطرار آموزش دهد


استاندار تهران با اشاره به اینکه مناطق محروم زیادی داریم که نیازمند دریافت خدمات آموزشی و امدادی هستند گفت: هلال احمر در روستاهای پایتخت افراد را برای زمان اضطرار آموزش دهد.

- ، محسن منصوری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص میزان محرومیت در شهرستان های استان تهران و لزوم توجه به بحث آموزش در این مناطق اظهار داشت: یکی از بهترین و مهم ترین و کاربردی ترین فعالیت های آموزشی توسط جمعیت هلال احمر صورت می گیرد.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه رییس جدید جمعیت هلال احمر باید با تمرکز بر تقویت برنامه های آموزشی و امدادی در روستاهای صعب العبور و دورافتاده تهران بستر آرامش و امنیت روانی را برای اهالی این مناطق فراهم کند گفت: برخی از روستاها در پایتخت هنوز از جاده و امکانات درمانی و بهداشتی برخوردار نیستند.

منصوری با بیان اینکه مستحضر هستیم که فعالیت های هلال احمر اغلب خارج از پایتخت است افزود: در استان تهران مناطق محروم زیادی داریم که نیازمند دریافت خدمات آموزشی و امدادی جمعیت هلال احمر هستند و هلال احمر می تواند با ایجاد خانه های هلال و آموزش کمک های اولیه به این جمعیت آنها را در برای شرایط اضطراری آماده کند.

وی عنوان داشت: رییس جمعیت هلال احمر باید با بهره گیری از تجارب خوب و ارزنده خود در حوزه بحران موجبات بهره مندی همه مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر در روستاهای پایتخت افراد را برای زمان اضطرار آموزش دهد

هلال احمر در روستاهای پایتخت افراد را برای زمان اضطرار آموزش دهد