مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-04سياسي

اجرای عملیات تعریض آزادراه کرج- قزوین تسریع می شود


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز گفت: عملیات تعریض آزادراه کرج- قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری با هدف رفع گره ترافیکی این محدوده از 25 آبان آغاز شده است.

- ، علی زندی فر با اشاره به اینکه عملیات تعریض آزادراه کرج- قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا زیرگذر آیت الله رفسنجانی با هدف رفع گره ترافیکی این محدوده از 25 آبان آغاز شده است، افزود: این پروژه با اجرای عملیات خاکی شامل روسازی و زیرسازی از ترمینال شهید کلانتری تا زیرگذر آیت الله رفسنجانی به طول 1.

5( یک و نیم) کیلومتر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در حال اجراست.

وی گفت: فاز اول این پروژه به طول 2.

5( دو و نیم) کیلومتر از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و اجرای فاز دوم آن حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا زیرگذر آیت الله رفسنجانی نیز در حال انجام است و امید است که تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به اینکه اجرای پروژه مذکور در طول هفته (به غیر از تعطیلات رسمی و روزهای آخر هفته) همزمان با عبور بار ترافیکی انجام می شود، افزود: پروژه تعریض آزادراه تهران- کرج از سال 97 با هدف ساماندهی ترافیک در قالب سه طرح شامل پروژه گرمدره (لاین شمالی و جنوبی)، پروژه احداث زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات تعریض آزادراه کرج- قزوین تسریع می شود

اجرای عملیات تعریض آزادراه کرج- قزوین تسریع می شود