مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-04سياسي

دیگر تنها با سخنرانی نمی توان نسل جوانان را جذب کرد


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه فقط با سخنرانی و خطابه نمی توان نسل جوان را جذب کرد، گفت: اگر روی ارتقاء سواد رسانه ای کار نکنیم دشمنان با مهارت، - نسل جوان را از انقلاب دور می کنند و این مهم به تقسیم کار و مشارکت نیاز دارد.

سید محمد حسینی عصر امروز سیزدهم آذرماه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمان گفت: فصل جدیدی از فعالیت های فرهنگی آغاز شده است هرچند مساله اقتصاد نیز مهم است اما به معنای نادیده گرفتن فرهنگ نیست.

وی بیان کرد: انتظار داریم جلسات شورای فرهنگ عمومی به صورت مستمر و منظم برگزار شود و امیدواریم کارهای فرهنگی از نظر کمی و کیفی ارتقا پیدا کند.

حسینی انتصاب اعضای جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط مقام معظم رهبری را ضمن احترام به بزرگان، ورود نیروهای تازه نفس را آغاز تحول دانست و گفت: شورای فرهنگی عمومی فعال ترین شورای اقماری و گسترده ترین شورای کمکی شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

معاون پارلمانی رییس جمهور بر لزوم فرهنگسازی مصرف بهینه انرژی تاکید کرد و افزود: رسانه ها در فرهنگسازی باید کمک کنند و اگر فرهنگ عمومی اصلاح شود خیلی از مشکلات ما حل می شود و این همه پرونده های (قضایی) زیبنده نظام اسلامی نیست و اگر می خواهیم سبک زندگی اسلامی را ترویج کنیم نیاز به کار علمی و فرهنگی و هنری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر تنها با سخنرانی نمی توان نسل جوانان را جذب کرد

دیگر تنها با سخنرانی نمی توان نسل جوانان را جذب کرد