مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-04سياسي

مخالفت نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با واگذاری زمین های دانشگاه لرستان


نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با واگذاری زمین های متعلق به دانشگاه لرستان به پروژه ی احداث مسکن ملی مخالف هستم.

- ایسنا/لرستان نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با واگذاری زمین های متعلق به دانشگاه لرستان به پروژه ی احداث مسکن ملی مخالف هستم.

دکتر مهرداد ویسکرمی در نشست با سرپرست دانشگاه لرستان، مخالفت خود را با واگذاری زمین های متعلق به این دانشگاه به پروژه ی احداث مسکن ملی اعلام کرد.

وی تصریح کرد: از مجاری قانون کلان، این موضوع را براساس استفاده از نظرات کارشناسی عمرانی و حقوقی، پیگیری خواهم کرد.

نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخش های مختلفی در سایت مرکزی دانشگاه لرستان بایستی با رویکرد آینده نگری توسعه یابند.

وی بیان کرد: اگر قرار باشد بخشی از زمین های متعلق به این دانشگاه را مسکن و شهرسازی به پروژه ی احداث مسکن ملی اختصاص بدهد همه طرح ها و برنامه های توسعه ی دانشگاه لرستان که دانشگاه مادر در بین دانشگاه های استان است لغو خواهد شد.

ویس کرمی با بیان اینکه با این موضوع، مخالف هستم و معتقدم مسکن و شهرسازی بایستی یک مکان و جای دیگری را به این پروژه اختصاص بدهد، گفت: برای مثال، چه ایرادی دارد برویم سراغ بافت های فرسوده و غیرتاریخی و در آنجاها با برنامه ریزی کارشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با واگذاری زمین های دانشگاه لرستان

مخالفت نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با واگذاری زمین های دانشگاه لرستان