مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-04سياسي

جمعیت 26 هزار نفری معلولان در خراسان شمالی


26 هزار نفر از جمعیت مردم خراسان شمالی را قشر معلول تشکیل می دهند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: 26 هزار نفر از جمعیت مردم خراسان شمالی را قشر معلول تشکیل می دهند.

محمد شجاع، 13 آذرماه، در آیین اهدای 65 ویلچر به معلولین مناطق کم برخوردار استان از سوی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان، با اشاره به حضور 26 هزار فرد معلول در استان بیان کرد: معلولیت از دو جنبه قابل بررسی است، در بخش جسمی و جامعه، معلولیت خوب نیست و باید تلاش کنیم که در جامعه معلول کم باشد.

وی ادامه داد: تلاش ما باید در راستای کاهش تعداد افراد معلول باشد و در این خصوص باید اقدامات پیشگیرانه و آموزش دهی در حوزه غربالگری ها و زایمان صورت گیرد.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی در خصوص بعد دیگر جامعه معلولیت تصریح کرد: برخی اوقات معلولین توانمندی هایی را به ما نشان می دهند که بسیار شگفت آور است و جامعه سالم متعجب خواهد شد.

شجاع در رابطه با حمایت از قشر معلول جامعه در همه حوزه ها اظهار کرد: وظیفه همه ما است تلاش کنیم تا این قشر از جامعه از امکانات و موقعیت اجتماعی خوبی در جامعه برخوردار باشند و برای احقاق این امر نیازبه همکاری تمام ادارات، ارگان ها و جامعه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت 26 هزار نفری معلولان در خراسان شمالی

جمعیت 26 هزار نفری معلولان در خراسان شمالی