مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-04فرهنگي

نمی خواستیم روزه شک دار بگیریم


دبیر بیستمین جشنواره تئاتر آیینی سنتی با ارایه توضیحاتی درباره دلایل برگزاری این جشنواره به صورت آنلاین، از وضعیت آموزش نمایش های ایرانی در دانشکده های هنری انتقاد و آن را در حد زنگ انشا توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست خبری بیستمین جشنواره تئاتر آیینی سنتی که صبح شنبه 13 آذر ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد، داود فتحعلی بیگی، دبیر این جشنواره، حمیدرضا اردلان، دبیر بخش همایش پژوهشی و سمینار و محمد حسین ناصربخت، قائم مقام این جشنواره توضیحاتی درباره بخش های گوناگون این رویداد هنری ارایه کردند.

در این نشست، فتحعلی بیگی با بیان تاریخچه برگزاری این جشنواره یادآوری کرد که جشنواره تئاتر آیینی سنتی سال 68 شکل گرفته و در آغاز 13 گروه در ان حضور داشتند و بخش نقالی و شبیه خوانی نداشت تا اینکه زنده یاد هاشم فیاض همت کرد و در بخش شبیه خوانی حضور یافت و حالا خوشحالیم در این دوره و بعد گذر این سال ها طیف های سنی گوناگون از نونهال تا کهنسال در جشنواره شرکت دارند.

او با اشاره به انتقاداتی که نسبت به شیوه برگزاری جشنواره به صورت آنلاین مطرح شده است، گفت: هرچند مدتی است سالن های تئاتر بازگشایی شده، اما زمانی که برای برگزاری این دوره از جشنواره تصمیم می گرفتیم، همزمان با پیک پنجم کرونا بود و پیش بینی می شد پیک ششمی هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی خواستیم روزه شک دار بگیریم

نمی خواستیم روزه شک دار بگیریم