مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-04سياسي

فارس رتبه اول مصالحه و آزادی زندانیان غیر عمد کشور است


معاون رییس کل و رییس توسعه حل اختلاف دادگستری استان فارس گفت:به لحاظ تعداد پرونده های قتل منتهی به مصالحه و همچنین کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی فارس رتبه اول کشور را دارد.

- ، حجت الاسلام مصطفی توانی در جلسه هم اندیشی معاون اول قوه قضاییه و قضات دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: شورای حل اختلاف بازوی توانمند دستگاه قضایی است و با تلاش اعضای متعهد خود توانسته است نقش بسیار مؤثری در توسعه قضایی و رشد فرهنگ مصالحه در میان مردم ایفا کند.

وی تصریح کرد: استان فارس با دارا بودن 44 حوزه قضایی، 494 شعبه شورای حل اختلاف شامل 311 شعبه شهری و 134 شعبه روستایی و 16 شعبه ویژه زندان از بزرگترین مراکز توسعه حل اختلاف استانی در کشور به شمار می رود و که با در اختیار داشتن 2118 نفر پرسنل، بدون حتی دریافت حق الزحمه مناسب، عملکرد مناسبی را در موضوع پرونده های ارجاعی ثبت کرده است و تلاش می کند روند رشد کیفی رسیدگی ها را با اجرای آموزش های دوره ای، تداوم بخشد.

توانی افزود: شورای حل اختلاف دادگستری استان با تدابیر و هدایت های مدیریت ارشد قضایی استان همانند سایر بخش های دادگستری در سال گذشته دستاوردهای ویژه ای داشته که دستیابی به جایگاه برتر کشور در مجموع بررسی 23 شاخصه ارزیابی، یکی از دستاوردها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس رتبه اول مصالحه و آزادی زندانیان غیر عمد کشور است

فارس رتبه اول مصالحه و آزادی زندانیان غیر عمد کشور است