مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-04اقتصادي

سقوط 10 هزار دلاری قیمت بیت کوین/گریز مردم از بازارهای ریسک پذیر


ساعاتی پیش قیمت بیت کوین با سقوطی 17 درصدی به زیر 42 هزار دلار سقوط کرد و سپس با سرعت تا سطح 47 هزار بازیابی شد که به گفته مدیرعامل انجمن بلاک چین ، - ساعاتی پیش قیمت بیت کوین با سقوطی 17 درصدی به زیر 42 هزار دلار سقوط کرد و سپس با سرعت تا سطح 47 هزار بازیابی شد که به گفته مدیرعامل انجمن بلاک چین ، فرار مردم از دارایی های با ریسک بالا و کوچ آنها به سمت دارایی های باحداقل ریسک، میتواند از دلایل این سقوط باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالیکه روز گذشته قیمت بیت کوین در یک روند نزولی به 52 هزار دلار هم رسیده بود، صبح امروز در عرض یک ساعت، قیمت این ارز دیجیتالی باز هم حدود 10 هزار دلار کاهش یافت تا به پایین ترین سطح به 42 هزار دلار برسد.

البته پس از برخورد با این سطح، قیمت به سرعت بازیابی شد و به 47 هزار دلار رسید.

بیت کوین در عرض 24 ساعت گذشته حدود 15,000 دلار و اتریوم، دومین ارز بازار، نزدیک به 1,100 دلار کاهش قیمت داشته و این سقوط، دیگر ارزهای بازار را هم تحت تأثیر قرار داده و در طول 24 ساعت گذشته قیمت برخی از آنها بیش از 20 درصد سقوط کرده است.

برخی از کارشناسان معتقدند که بازگشت نرخ بیکاری در آمریکا به سطوح قبل از همه گیری کرونا و حرکت بانک مرکزی این کشور به سمت عادی سازی سیاست های پولی، بر قیمت دارایی هایی مانند بیت کوین و سهام تأثیر منفی گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط 10 هزار دلاری قیمت بیت کوین/گریز مردم از بازارهای ریسک پذیر

سقوط 10 هزار دلاری قیمت بیت کوین/گریز مردم از بازارهای ریسک پذیر