مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-04ورزشي

خطاب به استقلال و پرسپولیس؛ کلاس خریدنی نیست + عکس


رفتار اخیر اینتر در قبال بازیکن میلان و مقایسه آن با رفتار مدیران استقلال و پرسپولیس در روزهای گذشته یک بار دیگر نشان داد که باکلاس بودن خریدنی نیست! - گروه ورزشی جی پلاس؛ استقلال و پرسپولیس در حالی دربی 97 تهران را برگزار خواهند کرد که به جای تمرکز در زمین مسابقه و کیفیت فنی این دیدار، مدیران دو باشگاه با مصاحبه های روزهای گذشته، تنش هایی را بیرون از زمین چمن ایجاد کرده اند.

نتیجه این دعواهای مدیریتی این بود که پرسپولیس می گوید ما تیم اول تهران هستیم و استقلال می گوید آبی ها تیم اول شهر هستند! وجود فضای پر تنش از راس کادر مدیریتی دو باشگاه قطعا پیامدهای خود را هم در حین بازی خواهد داشت و نمی توان انتظار داشت که این بازی خالی از حاشیه و درگیری تمام شود.

وقتی دو مدیر باتجربه و به ادعای خود کاربلد دو باشگاه اینطور مانند هواداران دو آتشه برای هم کری می خوانند و این بازی را در حد یک جنگ تمام عیار جلوه می دهند، پس امیدی به بازیکنان کم تجربه و حاضر در زمین مسابقه نیست.

این اتفاقات و رابطه کاملا پرتنش در بخش مدیریتی دو باشگاه در شرایطی است که در دنیا به نحو دیگری به فوتبال و هر ورزش دیگری نگاه می شود.

از نمونه های بارز باید به رفتار روز گذشته اینتر در قبال کاپیتان آث میلان نگاه کرد؛ جایی که تیم رقیب با وجود رقابت شدید، برای بازیکن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطاب به استقلال و پرسپولیس؛ کلاس خریدنی نیست + عکس

خطاب به استقلال و پرسپولیس؛ کلاس خریدنی نیست + عکس