مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-04اقتصادي

شرایط پوشش بیمه ای ورزشکاران اعلام شد


سرپرست تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: ورزشکاران می توانند با پرداخت 480 هزار تومان در ماه تحت پوشش حمایت های کوتاه مدت و بلندمدت تأمین اجتماعی قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیش از 6 هزار باشگاه تعطیل گردید و از جمعیت 3 میلیون نفری ورزشکاران حرفه ای و نیمه حرفه ای این تعداد به کمتر از 1 میلیون و 500 هزار نفر کاهش یافت که متأسفانه بیش از 60% از کسانی که در کارگاه های تعطیل شده مشغول به کار بودند، نتوانستند از مزایای بیمه بیکاری استفاده نمایند.

وی یکی از مشکلات بیمه ورزشکاران را نبود ساختار تشکیلاتی منظم در باشگاه ها و عقد قراردادها دانست و ادامه داد: تمام ورزشکارانی که به نحوی در مراکز دولتی یا خصوصی مشغول به کار هستند و رابطه کارگری و کارفرمایی یا به صورت عقد قرارداد با تأمین اجتماعی هستند، از خدمات این سازمان بهره مند می گردند.

وی طرح جامع بیمه ورزشکاران را در جهت برطرف شدن مشکلات ساختاری و عدم امنیت شغلی دانست و تصریح کرد: با توجه به نیاز و درخواست ورزشکاران این عزیزان می توانند در قالب بیمه حرف و مشاغل آزاد با شغل ورزشکار و بر مبنای 3 اصل 12%، 14% و 18% شامل درمان، بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری بازماندگان بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پوشش بیمه ای ورزشکاران اعلام شد

شرایط پوشش بیمه ای ورزشکاران اعلام شد