مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-04حوادث

آتش سوزی در مجتمع ستاره فارس مهار شد


رییس سازمان آتش نشانی شیراز از اطفای به موقع حریق در مجتمع ستاره فارس واقع در خیابان عفیف آباد شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی قانع با اعلام خبر آتش سوزی در طبقه همکف این مجتمع درباره جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت 10:27 امروز یک مورد آتش سوزی در قسمت تجاری این مجتمع در طبقه همکف، به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان از چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز با اشاره به حضور سه دقیقه ای آتش نشانان در محل حادثه، گفت: محل حادثه مجتمع بلندمرتبه ای است که در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارد و با توجه به باز بودن مغازه ها و حضور شهروندان در محل، در صورت عدم حضور به موقع و کنترل حریق، حادثه ای گسترده پیش بینی می شد.

وی بیان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در مجتمع به دو گروه تقسیم شدند و ضمن خارج کردن شهروندان از محل، عملیات جست و جوی منبع انتشار دود و آتش آغاز شد و مشخص شد این آتش سوزی از قسمت بالکن یک مغازه کیف و کفش بر اثر اتصالی در سیم های برق در محل انبار تعداد زیادی از اجناس رخ داده است.

به گفته قانع این حریق، منجر به متصاعد شدن دود در طبقات شده بود که در مدت زمانی کوتاهی با مدیریت دقیق تیم اطفایی کنترل و کاملا اطفا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در مجتمع ستاره فارس مهار شد

آتش سوزی در مجتمع ستاره فارس مهار شد