مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-04سياسي

ضرورت معرفی دستاوردهای شهید سلیمانی برای امت اسلامی


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت مجموعه های رسانه ای در ستاد عملیات حاج قاسم تاکید کرد و گفت: دستاوردهای این شهید والامقام را برای امت اسلامی معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان پیش ازظهر شنبه در چهارمین جلسه قرارگاه مرکزی ستاد عملیات حاج قاسم این اداره کل با اشاره به اهمیت فعالیت های تبلیغی و ترویجی در فضای مجازی و رسانه ای، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فعالیت در فضای مجازی و گستردگی و توجه مخاطبان در سال های اخیر، باید از ظرفیت رسانه ها و فعالان و موثرین این حوزه در بخش تولید محتوا برای مراسم سالگرد سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمانش بهره گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت گسترش فعالیت های ستاد عملیات حاج قاسم و کیفی بودن برنامه ها در تمامی شهرهای استان، افزود: مجموعه فعالان و موثرین رسانه ای و صاحبان قلم و اندیشه باید شخصیت این شهید پرافتخار و دستاوردهای او برای امت اسلامی و ملت های مظلوم منطقه و سبک زندگی سردار پرآوازه ایران اسلامی را برای جامعه اسلامی معرفی کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مجاهدت های فراوان شهید سلیمانی برای ملت های مظلوم و ستمدیده منطقه، تصریح کرد: شهید سلیمانی نمونه بارز باور به ما می توانیم بود و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت معرفی دستاوردهای شهید سلیمانی برای امت اسلامی

ضرورت معرفی دستاوردهای شهید سلیمانی برای امت اسلامی