مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-04دانش

موسسه تحقیقات واکسن رازی دانشگاه سمنان تفاهم نامه همکاری امضا کردند


به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری سازنده و اموزشی و پژوهشی تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه سمنان و موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی منعقد شد .

- ایسنا/سمنان به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری سازنده و اموزشی و پژوهشی تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه سمنان و موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی منعقد شد .

این تفاهم نامه به امضای دکتر سیف الله سعدالدین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان و دکتر محمد حسین فلاح مهرآبادی معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی رسید .

انتقال تجربیات و برخورداری از امکانات علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی دو طرف، پیاده سازی سازی فناوری ، به خدمت گرفتن دانش و فناوری در حوزه مأموریت طرفین و تجاری سازی یافته های پژوهشی از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

پیش بینی می شود؛ این تفاهم نامه دستاوردهایی از جمله افزایش همکاری در برگزاری مشترک همایش ها و هم اندیشی ها، فراهم آوردن امکان فرصت مطالعاتی داخل برای اعضاء هیات علمی دانشکده دامپزشکی، اجرای دوره ها و انجام پایان نامه های دانشجویی، فراهم آوردن امکان بازدید علمی و تورهای آموزشی و انتشار مقالات علمی را به دنبال داشته باشد انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه تحقیقات واکسن رازی دانشگاه سمنان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

موسسه تحقیقات واکسن رازی دانشگاه سمنان تفاهم نامه همکاری امضا کردند