مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-04اقتصادي

پایان طرح واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین در استان کرمان


مدیر کل دامپزشکی استان کرمان از پایان طرح واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کرمان، حسین رشیدی گفت: واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین با پوشش کامل جمعیت دامی، از اواخر شهریور ماه سالجاری با مشارکت بخش دولتی و خصوصی در واحدهای صنعتی، نیمه صنعتی و روستایی و عشایری آغاز شد که تا اوایل آذر ماه ادامه داشت.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمان بیان داشت: با توجه به افزایش تردد نقل و انتقال دام در سطح استان و احتمال خطر شیوع بیماری، پوشش واکسیناسیون در جمعیت دامی شهرستان ها به صورت کامل انجام شد و تمامی جمعیت دام سنگین (بیش از 50 هزار رأس دام) واکسینه شدند.

وی با اعلام اینکه یکی از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از شیوع ویروس تب برفکی به عنوان یکی از زیانبارترین بیماری های دام، واکسیناسیون به موقع و منظم با استفاده از واکسن مؤثر است، تصریح کرد: هر ساله، بیماری های مختلفی دام ها را مبتلا می کند که این بیماری ها تهدیدی برای بهداشت دام و بهداشت عمومی جامعه هستند.

رشیدی با تشکر از تلاش های مستمر و ایثارگرانه مدافعان سلامت جامعه در مبارزه با ویروس کرونا ، اعلام داشت: در حال حاضر که مدافعان سلامت استان تمامی تلاش خود را در مقابله با شیوع ویروس کووید -19 انجام می دهد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان طرح واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین در استان کرمان

پایان طرح واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین در استان کرمان