مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-04اقتصادي

تازه ترین آمار واحدهای پذیرنده نیروی کار اعلام شد


گزارش عملکرد صد روزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار نشان می دهد که طی این مدت 14 هزار و 772 نفر از کارجویان در واحدهای اقتصادی پذیرنده جذب و به خدمت گرفته شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار با هدف فرصت دهی به کارفرمایان برای تربیت و ارتقاء مهارتهای شغلی و اشتغال پذیری جوانان جویای کار 15 ساله و بالاتر فاقد مهارت یا کم مهارت تدوین شده است.

از مهمترین اهداف طرح، آشنایی با محیط کسب و کار، کسب تجربه و آماده سازی و ایجاد خودباوری در مهارت آموز برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی، حفظ و پایداری مشاغل سنتی و بومی خصوصا در صنایع دستی، کمک به بنگاه های فعال به منظور شناسایی و جذب نیروی کار مستعد و توانمند، کاهش هزینه های جذب و بکارگیری نیروهای فاقد مهارت و استفاده از ظرفیت و توان آموزشی عملی بنگاه های اقتصادی است.

در این طرح فرصت حداکثر یک ساله به کارفرما داده می شود تا به داوطلبان واجد شرایط، مهارتهای شغلی در محیط کار را انتقال دهد و مهـارت آموز پس از کسب دانش کافی در یکی از حرفه های آموزشی مجاز، براساس توافق کارفرما و فرد آموزش گیرنده وارد بنگاههای اقتصادی خصوصی و تعاونی دارای پروانه کسب یا بهره برداری از مراجع ذیصلاح یا واحدهای وابسته به نیروهای مسلح شده و تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آمار واحدهای پذیرنده نیروی کار اعلام شد

تازه ترین آمار واحدهای پذیرنده نیروی کار اعلام شد