مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-04ورزشي

تیم چوب کشی بانوان آذربایجان شرقی نایب قهرمان مسابقات کشور شد


اولین دوره مسابقات لیگ چوب کشی زنان کشور به همت فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور برگزار شده و تیم چوب کشی مجمع خیرین ورزش یار شهرستان شبستر از آذربایجان شرقی با واگذاری نتیجه به اصفهان، - ایسنا/آذربایجان شرقی اولین دوره مسابقات لیگ چوب کشی زنان کشور به همت فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور برگزار شده و تیم چوب کشی مجمع خیرین ورزش یار شهرستان شبستر از آذربایجان شرقی با واگذاری نتیجه به اصفهان، نایب قهرمان کشور شد.

اولین دوره مسابقات لیگ چوب کشی زنان کشور به همت فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور روزهای 10و 11 آذرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

بازی فینال با نتیجه 3 بر 2 به سود میزبان پایان یافت.

احمد حاجی محمدی، رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان در این راستا، گفت: بر اساس تصمیمی که در شورای راهبردی فدراسیون اتخاذ شد، اولین دوره لیگ چوب کشی بر دو بخش مردان و زنان برگزار شد و تیم بانوان استان موفق به کسب جایگاه نایب قهرمانی شد.

وی افزود: در بخش مردان، تیم مس سونگون ورزقان و در بخش زنان، تیم مجمع خیرین ورزش یار شبستر به نمایندگی از استان به این مسابقات اعزام شده بودند که تیم مس سونگون ورزقان علیرغم شایستگی که داشت، با دو برد مقابل رقبای خود نتوانست به جمع 8 تیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم چوب کشی بانوان آذربایجان شرقی نایب قهرمان مسابقات کشور شد

تیم چوب کشی بانوان آذربایجان شرقی نایب قهرمان مسابقات کشور شد