مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-04سياسي

اهدای 90 دستگاه ویلچر به معلولان گیلان


دبیر ستاد اجرایی فرمان امام گیلان، سهم استان در فاز نخست اهدای 5000 دستگاه ویلچر را 90 دستگاه دانست و افزود: مابقی آن 27 هزار دستگاه ویلچر تا پایان سال توزیع خواهد شد.

- محمد کرمی در حاشیه مراسم اهدای ویلچر به معلولان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به امضای تفاهم نامه تامین و اهدای 27 هزار دستگاه ویلچر بین معلولان مناطق محروم کشور از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، اظهار کرد: در راستای این تفاهم نامه در فاز نخست 5000 دستگاه ویلچر به بهزیستی تحویل داده شده است.

وی سهم استان گیلان در فاز نخست را 90 دستگاه ویلچر دانست و افزود: مابقی آن 27 هزار دستگاه ویلچر تا پایان سال توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان، ارزش ویلچرهای اهدا شده در استان را دو میلیارد و 200 میلیون ریال دانست و اضافه کرد: حدود 1000 نفر از معلولان استان نیاز فوری به ویلچر دارند.

کرمی، تامین مسکن برای خانواده های دارای حداقل دو معلول را یکی دیگر از اقدامات اساسی ستاد اجرایی فرمان امام دانست و گفت: احداث 3500 واحد مسکونی برای خانواده های کم برخوردار استان گیلان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز مسکن برای خانواده های دارای حداقل دو معلول را از سه سال گذشته آغاز کردیم، متذکر شد: در حال ساخت و تحویل واحدها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 90 دستگاه ویلچر به معلولان گیلان

اهدای 90 دستگاه ویلچر به معلولان گیلان