مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-04سياسي

ساماندهی جمعه بازار یاسوج و ایجاد ایمنی در اولویت باشد


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی جمعه بازار یاسوج و ایجاد ایمنی لازم باید در اولویت باشد.

- مهدی روشنفکر نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی شهر امروز با صورت سر زده در جمعه بازار یاسوج حضور یافت و پای درددل کسبه این بازار نشست.

محسن تیربند نماینده اصناف جمعه بازار یاسوج در این بازدید اظهار داشت: اصناف جمعه بازار یاسوج بیش از 15 سال است که در این مکان مشغول به کار و فعالیت هستند.

وی افزود: ساماندهی جمعه بازار یاسوج علاوه بر دغدغه مسئولان دغدغه ما کسبه نیز است، و در یک نشست در زمان معاونت عمرانی استانداری سابق قرار بر ساماندهی مکان فعلی بود.

تیربند خاطرنشان کرد: این موضوع مورد موافقت متولیان و اصناف جمعه بازار یاسوج قرار گرفت و مصوب شد ولی بعد از مدتی ورق برگشت و اتفاقات دیگری افتاد.

نماینده کسبه جمعه بازار یاسوج بیان کرد: قریب به 980 کسبه در این بازار مشغول به فعالیت هستند و هم اکنون در وضعیت بلاتکلیف به سر می برند.

تیربند گفت: این مکان به دو خیابان دسترسی دارد و یکی از دلایل جابجایی چالش ترافیک در این مکان می باشد در صورتی که به هر نحو وانت های سیار را نیز در حاشیه این مکان اسکان داده اند تا چالش ترافیک و تا امن بودن بیشتر در دید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی جمعه بازار یاسوج و ایجاد ایمنی در اولویت باشد

ساماندهی جمعه بازار یاسوج و ایجاد ایمنی در اولویت باشد