مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-04سياسي

کیک رولتی بسته بندی؛ واقعیت یا یک دروغ تبلیغاتی؟!


حتما تا به امروز نام شیرینی رولتی را شنیده اید؟ یا این شیرینی بسیار خوشمزه را بارها و بارها سفارش داده اید و در کنار یک فنجان چای و قهوه از خوردن آن لذت برده اید؟ اگر جواب شما به هر دوی این سوالات مثبت است، - آن را برای اولین بار در این کارخانه رونمایی کرده اند.

کارخانه کیک نظری که در سال 1399 و سال 1400 به مدت دو سال پیاپی واحد نمونه کشور شد، اما دست از تلاش دوباره و چندین ساله اش بر نداشت و برای تولید یکی از بی نظیرترین کیک ها شروع به تلاش کرد.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که درباره این دستگاه مطرح است را اینگونه می توان بیان کرد: این دستگاه، هیچ نمونه ای در خاورمیانه ندارد و مانند نمونه اروپایی و آمریکایی آن طراحی و تولید شده است.

کیک رولتی ایران، در راه کشورهای خاورمیانه حالا که درباره یکی از کم یاب ترین دستگاه های اتوماتیک تولید کیک های رولتی حرف می زنیم، باید بگوییم که این دستگاه که حالا در کارخانه کیک نظری قرار دارد، نه تنها وارد کشور نشده که توسط متخصصان و مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شده است.

این دستگاه پیشرفته و البته پیچیده، نسبت به نمونه خارجی خود هیچگونه کمی و کاستی ندارد  و حالا محصول تولید شده توسط این محصول صد در صد ایرانی، راه خود را برای ورود به کشورهای خارومیانه پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیک رولتی بسته بندی؛ واقعیت یا یک دروغ تبلیغاتی؟!

کیک رولتی بسته بندی؛ واقعیت یا یک دروغ تبلیغاتی؟!