مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-04سياسي

پایان مسابقات شطرنج ریتد فکری کشور در اهواز


رقابت های شطرنج ریتد فکری زیر 2 هزار کشور، گرامیداشت برادران مرحوم کولیوند با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

- مزدک ارزانی پور مسئول کمیته مسابقات شطرنج خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این دوره از مسابقات با شرکت 61 شرکت کننده از خوزستان و استان های هم جوار با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از 10 تا 12 آذرما در هفت دور به روش سوییس و با همکاری هیات شطرنج استان خوزستان در محل مدرسه شطرنج پاییز برگزار شد.

وی بیان کرد: سینا موحد،حسین معمار زاده، راحیل کیانی،آرمان جهان بخشی و علیرضا زمانی به ترتیب مقام های اول تا پنجم را کسب کردند.

همچنین غزل گوهرچین به عنوان بانوی برتر مسابقات، سعید عاجلی به عنوان پیشکسوت برتر مسابقات و محمد میاح پور به عنوان بهترین بازیکن مدرسه شطرنج پاییز، معرفی شدند.

مسئول کمیته مسابقات شطرنج خوزستان افزود: پارسا طاهری،حسین امیری نسب و یاس فلاوند جوزایی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم رده سنی زیر 14 سال شناخته شدند و بهامین صالحی ریحانی،محمد مبین اسدی و آرتمیس زمانی به ترتیب عنوان های اول تا سوم رده سنی زیر 12 سال را به دست آوردند.

وی بیان کرد: همچنین آرمان رنگین کمان، راستین امیری و شیده شهنی دشتگل نیز مقام های اول تا سوم رده سنی زیر 10 سال را کسب کردند و آرش شهنی دشتگل، شایلین رحیمی لرکی و رایان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مسابقات شطرنج ریتد فکری کشور در اهواز

پایان مسابقات شطرنج ریتد فکری کشور در اهواز