مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-04اقتصادي

ارزش حق سرقفلی به قیمت روز به مستاجر پرداخته شود


مالک موظف است هنگامی که مستاجر ملک را تخلیه می کند ارزش حق سرقفلی(حق کسب و پیشه یا تجارت) را به قیمت روز به مستاجر بپردازد.

- ایسنا/لرستان یک کارشناس رسمی دادگستری گفت: مالک موظف است هنگامی که مستاجر ملک را تخلیه می کند ارزش حق سرقفلی(حق کسب و پیشه یا تجارت) را به قیمت روز به مستاجر بپردازد.

علیرضا خرمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وجود تعداد املاک زیاد نهایتاً منجر به این شد که برای هر ملکی یک شماره اصلی و یک شماره فرعی تعیین شود که ترکیب اصلی و فرعی تحت عنوان پلاک ثبتی نامیده می شود.

وی ادامه داد: شماره پلاک ثبتی معمولاً به چهار صورت در اسناد مالکیت ذکر می شود که شامل یک شماره اصلی یا مادر و بدون شماره فرعی مانند عدد 22، یک شماره اصلی یا مادر و یک شماره پلاک فرعی مانند22.

1950، یک شماره اصلی و چند پلاک فرعی مانند1952--22.

1950 وچند پلاک اصلی و چند پلاک فرعی مانند 3302-618/3303-511 هستند.

شماره پلاک ثبتی و اصلی برای قطعه مادر صادر می شود این کارشناس رسمی دادگستری با بیان اینکه شماره پلاک ثبتی و اصلی برای قطعه مادر صادر می شود، بیان کرد: پس از آن هر بخش کوچکتری که از قطعه اصلی جدا شود یک شماره پلاک فرعی هم خواهد داشت برای مثال، برای شماره پلاک79/1880 عدد 79 سمت چپ ممیز نوشته شده شماره پلاک ثبتی اصلی ملک است و عدد 1880 که در سمت راست ممیز نوشته شماره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش حق سرقفلی به قیمت روز به مستاجر پرداخته شود

ارزش حق سرقفلی به قیمت روز به مستاجر پرداخته شود