مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 04:202021-12-04پزشكي

شمار بستری های کرونا در هرمزگان به 116 نفر رسید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با بستری شدن 33 مبتلای جدید در شبانه روز گذشته، شمار بستری های کرونا در استان به 116 نفر رسید.

- دکتر فاطمه نوروزیان جمعه شب به رسانه ها اعلام کرد: از مجموع بستری ها 18 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند که حال 4 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

وی مجموع مبتلایان کرونا در هرمزگان را 759 نفر اعلام کرد و افزود: با مرگ یک مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، شمار فوتی ها در استان پس از 9 روز ثابت ماندن، به 2 هزار و 445 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص روند واکسیناسیون کرونا در استان، گفت: خوشبختانه هرمزگان جزو استانهای پیشرو در این زمینه است و تاکنون 2 میلیون و 511 هزار و 587 نفر در استان واکسینه شدند.

وی با اشاره به شیوع سویه جدیدی از کرونا با نام او میکرون، تصریح کرد: هنوز اطلاعات کاملی در خصوص این سویه در دست نیست اما طبق نظر کارشناسان بهداشتی، این سویه از قدرت شیوع و سرایت پذیری بسیار بالایی برخوردار است و برای پیشگیری از ابتلا به آن باید پروتکلهای بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را با جدیت هر چه تمامتر رعایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار بستری های کرونا در هرمزگان به 116 نفر رسید

شمار بستری های کرونا در هرمزگان به 116 نفر رسید