مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 02:352021-12-03ورزشي

برگزاری اردوی ویژه پارادوومیدانی برای مدال آوران طلایی توکیو


رییس انجمن پارادوومیدانی از برگزاری اردوی ویژه برای مدال آوران طلایی پارالمپیک توکیو زیر نظر مربیان تخصصی دوومیدانی از اواخر آذر تا پارالمپیک 2024 پاریس خبر داد.

- رییس انجمن پارادوومیدانی از برگزاری اردوی ویژه برای مدال آوران طلایی پارالمپیک توکیو زیر نظر مربیان تخصصی دوومیدانی از اواخر آذر تا پارالمپیک 2024 پاریس خبر داد.

علیرضا کمانه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از پایان مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور در دو بخش زنان و مردان قرار است لیستی بلند از برترین های این مسابقات و همچنین کسانی که به هر دلیلی موفق به شرکت در قهرمانی کشور نشدند، اما رکورد آنها متناسب با نفر چهارم آسیا است، تهیه و تا دی ماه به کمیته ملی پارالمپیک اعلام کنیم تا در اختیار مسوولین برگزاری بازیهای پاراآسیایی چین قرار دهند.

وی همچنین درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی پارادوومیدانی، گفت: پس از بازگشت مربیان دوومیدانی از بازیهای پاراآسیایی جوانان بحرین، نفرات تیم ملی را از درون لیستی که به کمیته ملی پارالمپیک اعلام خواهیم کرد، انتخاب و تیم ملی را تشکیل خواهیم داد.

رییس انجمن پارادوومیدانی از برگزاری اردوهای ویژه برای مدال آوران طلایی بازیهای پارالمپیک توکیو از اواخر آذر در بوشهر یا کیش خبر داد و افزود: برای حفظ و ارتقای سطح رکورد مدال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی ویژه پارادوومیدانی برای مدال آوران طلایی توکیو

برگزاری اردوی ویژه پارادوومیدانی برای مدال آوران طلایی توکیو