مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 01:552021-12-03دانش

سیاست دانشگاه ها در روز دانشجو /دعوت از رییس جمهور برای حضور در این مراسم


دانشگاهیان و تشکل های دانشجویی به ویژه از دانشگاه های خارج از شهر تهران از رییس جمهور و وزیر علوم برای حضور در این مراسم دعوت کردند که هنوز نتیجه آن مشخص نشده است.

- سیاست دانشگاه ها در "روز دانشجو"/دعوت از رییس جمهور برای حضور در این مراسم معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: دانشگاهیان و تشکل های دانشجویی به ویژه از دانشگاه های خارج از شهر تهران از رییس جمهور و وزیر علوم برای حضور در این مراسم دعوت کردند که هنوز نتیجه آن مشخص نشده است.

دکتر عبدالحسین کلانتری در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در تشریح برنامه های وزارت علوم برای روز دانشجو تأکید کرد: ما باید پویایی و نشاط جامعه را تبیین و ترسیم کنیم که طبیعتا این اتفاق با کمک خود تشکل ها و کانون ها و نهادهای فرهنگی که در دانشگاه هستند و زیست دانشجویی دارند انجام می شود.

در واقع این اقدام، اقدام مهمی است چرا که قطب نمای فعالیت های دانشجویی در پرتوی فهم نظری اتفاق می افتد که ما امیدواریم در یک مدت مشخصی با کمک ذی ربطان این موضوع بتوانیم در این حوزه فعال تر وارد شده و به سرانجام برسانیم و طبیعتا پیرو چنین بازاری ما شاهد فعالیت های جدید نیز خواهیم بود که با اقتضائات و نیازهای جامعه و دانشگاه نیز منطبق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست دانشگاه ها در روز دانشجو /دعوت از رییس جمهور برای حضور در این مراسم

سیاست دانشگاه ها در روز دانشجو /دعوت از رییس جمهور برای حضور در این مراسم