مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 22:452021-12-03اقتصادي

بهره برداری از معادن، توسعه اقتصادی خلخال را به دنبال دارد


شهرستان خلخال غنی از معادن سنگ، فلزات و مصالح ساختمانی است که بهره برداری از معادن توسعه اقتصادی این شهرستان را به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در جریان سفر یک روزه به شهرستان خلخال در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دغدغه اصلی ما در شهرستان خلخال اشتغال جوانان، توسعه اقتصادی و تولید ثروت از ظرفیت های موجود است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خلخال دارای ظرفیت های گردشگری، بوم گردی و معادن مختلف است افزود: در هفته گذشته قراردادی در رابطه با معادن فلزی با شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن فلزات منعقد شد که در حوزه معادن سنگ آهن اقدامات قابل توجهی انجام خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: سرمایه گذاری شرکت ایمیدرو در حوزه کارخانه فرآوری معادن مس خلخال تا سال آینده به سرانجام می رسد که با رونق معادن فلزی در این شهرستان یک جهش قابل توجهی در رونق اقتصادی و اشتغال رخ خواهد داد.

شهرک گلخانه ای خلخال تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می شود عاملی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی نیز ظرفیت های خوبی وجود دارد افزود: راه اندازی کشت گلخانه ای در زمینه های تولید گل رز هلندی به یک قطب بزرگ تبدیل شده و قرار است شهرک گلخانه ای به مساحت 60 هکتار استعدادیابی شود و با جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از معادن، توسعه اقتصادی خلخال را به دنبال دارد

بهره برداری از معادن، توسعه اقتصادی خلخال را به دنبال دارد