مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 20:452021-12-03سياسي

کناره گیری حوزویان از مسائل جامعه و مهاجرت نخبگان از آثار عملیات روانی دشمن است


دبیر ستاد راهبری فناوری های هوشمند حوزه های علمیه گفت: دشمن با تحلیل داده ها، نقاط ضعف ما را شناسایی و با عملیات روانی، تغییرات چشمگیری در ادامه حیات جامعه به وجود می آورد که کناره گیری حوزویان از مسائل جامعه و مهاجرت نخبگان از آثار آن است.

- خبرگزاری فارس- گروه قرآن و فعالیت های دینی: ستاد راهبری فن آوری های هوشمند حوزه های علمیه کشور با هدف شناسایی بررسی و بکارگیری فن آوری های هوشمند در حوزه تبلیغ دین اوایل امسال راه اندازی شد.

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با نخبگان کشور به تأثیر هوش مصنوعی و به کارگیری آن در تعیین آینده دنیا و سرنوشت کشورها اشاره کرده و بر قرارگرفتن ایران حداقل در جمع 10 کشور برتر هوش مصنوعی در دنیا تأکید کردند که بیان این نکات نشان از اهمیت فعالیت چنین نهاد هایی خصوصاً در حوزه های علمیه دارد.

درپی این فرمایشات رهبر معظم انقلاب در گفت وگو با محمدرضا قاسمی، دبیر ستاد راهبری فناوری های هوشمند حوزه های علمیه  به بررسی فرمایشات معظم له و نقش و جایگاه حوزه های علمیه در این عرصه پرداختیم که در ادامه تقدیم می شود.

موضوع هوش مصنوعی یک موضوع نخبگانی است و باید این قشر ورود کنند رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتی که در دیدار با نخبگان و استعدادهای برتر علمی داشتند نکات تأمل برانگیز و مهمی در زمینه بهره گیری از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کناره گیری حوزویان از مسائل جامعه و مهاجرت نخبگان از آثار عملیات روانی دشمن است

کناره گیری حوزویان از مسائل جامعه و مهاجرت نخبگان از آثار عملیات روانی دشمن است