مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 19:402021-12-03سياسي

شهادت شهید فخری زاده نمونه کامل یک اقدام تروریستی بود


نماینده سابق مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین با تاکید بر دو ویژگی جهادگر و پرتلاش بودن شهید محسن فخری زاده، وی را منشا خدمات به ایران اسلامی دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محسن ربانی، عصر امروز در دیدار جمعی از خانواده های شهدای قم با خانواده شهید محسن فخری زاده، این شهید را مصداق عالم عامل دانست و گفت: اگر چه جایگاه علمی این شهید والامقام قبل و بعد از شهادت، همچنان ناشناخته مانده اما به راحتی می توان گفت که شهید فخری زاده  محور هسته ای ایران بود.

وی با بیان اینکه شهید فخری زاده از موسسان و برنامه ریزانِ صنعت هسته ای ایران بود، شهادت او را به دست بدترین و جنایتکارترین انسان ها، نمونه کامل یک اقدام تروریستی توسط صهیونیست ها دانست.

رییس موسسه اندیشه شرق با اشاره به حدیث شریف إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ شهید فخری زاده را مصداق واقعی این روایت ارزشمند دانست و افزود: وقتی عالمی از دنیا برود، ثلمه ای در اسلام واقع می شود که هیچ چیز جای او را پر نمی کند.

وی با اشاره به حدیث امام صادق (ع) که فرمودند: شِیعَتُنا أهْلُ الْهُدی وَ أهْلُ التُّقی وَ أهْلُ الْخَیْرِ وَ أهْلُ الإیمانِ وَ إهْلُ الفَتْحِ وَ الظَّفَرِ گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت شهید فخری زاده نمونه کامل یک اقدام تروریستی بود

شهادت شهید فخری زاده نمونه کامل یک اقدام تروریستی بود