مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 19:252021-12-03سياسي

صفر تا صد دستگاه های جدید شهرداری شهرکرد/ از درآمدزایی تا ساماندهی معابر


با خرید 2 دستگاه بلوک زنی و فلاسک آسفالت ساماندهی موزاییک فرش پیاده روهای 4 ناحیه شهری، بلوارها، ترمیم جداول و لکه گیری آسفالت، - محمدرضا بیاتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پیاده رو ها به عنوان محمل تجلی تعاملات اجتماعی انسانی، نقشی بی بدیل در تحقق نظرات شهروندان مبنی بر تبدیل شهرکرد به شهری انسان محور دارند.

رییس شورای اسلامی شهر شهرکرد افزود: برنامه ریزی برای پیاده محوری و ساماندهی پیاده روها امری چند بعدی می باشد که بصورت نظام مند پیاده سازی و پایش می گردند.

بیاتی ادامه داد: نظام حرکت پیاده از یک سو ارتباط مستقیمی با استخوان بندی شهر، نظام حمل ونقل، نظام تأسیسات، نظام فضای باز و سبز شهر و نوع بافت های کالبدی دارد و از سوی دیگر از نظام کاربری زمین پیرامون پیاده راه ها و شرایط محیطی، اجتماعی تأثیر می پذیرد.

رییس شورای اسلامی شهر شهرکرد ساماندهی پیاده روهای شهر را اولویت دانست و افزود: پس از پیشنهاد خرید توسط شهرداری که متعاقب تشکیل جلسات درشهرداری و بازدید پرسنل فنی در زمان شهردار سابق از کارخانه سازنده اتفاق افتاد و با بررسی بعمل آمده درخصوص عملکرد دستگاه های بلوک بتنی (قطعات بتنی) و فلاسک لکه گیر آسفالت با توجه به توجیح اقتصادی در دستور کار شوراقرارگرفته و تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد دستگاه های جدید شهرداری شهرکرد/ از درآمدزایی تا ساماندهی معابر

صفر تا صد دستگاه های جدید شهرداری شهرکرد/ از درآمدزایی تا ساماندهی معابر