مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 18:502021-12-03سياسي

دستور رییسی در خصوص استخدام معلولین


سید ابارهیم رییسی رییس جمهور با اشاره به قانون مربوط به اشتغال معلولین خطاب به مسئولین حاضر در جلسه با جمعی از نمایندگان جامعه معلولین کشور گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با تاکید بر ضرورت رسیدگی و رفع مشکلات معلولین اظهار داشت: قانون حمایت از معلولین باید به سرعت و به طور جامع و کامل اجرایی شود.

سید ابراهیم رییسی جمعه شب در حاشیه جلسه فوق العاده هیات دولت، به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت در دیدار جمعی از نمایندگان جامعه معلولین کشور با تبریک این روز گفت: امروز برای یادآوری و توجه همه مدیران و دست اندرکاران به معلولین عزیز کشور است و برای رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه و مسئولیت داریم.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه معلولیت، محدودیت نیست اظهار داشت: فلسفه آفرینش و خلقت این است که یکی با داشتن و دیگری با نداشتن و یکی با سلامت و دیگری با معلولیت امتحان می شود و چنین نیست که همه انسان ها از همه چیز برخوردار باشند.

رییسی خاطرنشان کرد: شما مبتلا به یک معلولیت جسمی هستید و ما هم وظیفه داریم مشکلات شما را برطرف کنیم و هر دو با توجه به این موارد، مورد امتحان و آزمون الهی قرار می گیریم لذا از این جهت بین ما تفاوتی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی در خصوص استخدام معلولین

دستور رییسی در خصوص استخدام معلولین