مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 18:102021-12-03ورزشي

دپاسخ دستیار اسکوچیچ به یک مقایسه بزرگ + فیلم


کریم باقری می گوید تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 98 فرانسه بهتر از تیم ملی ایران در دوره فعلی است.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر زیر نظر دراگان اسکوچیچ در مرحله انتخابی جام جهانی قرار دارد و تا حدود بسیار زیادی صعودش را به این رقابت ها قطعی خواهد کرد، در مدت زمان اخیر هیچ شکستی را متحمل نشده است.

این تیم با داشتن بازیکنان لژیونر زیادی که در کشورهای مختلف اروپا به میدان می روند، به طور مرتب با تیم ملی ایران در جام جهانی 98 فرانسه مقایسه می شود.

کارشناسان بسیاری اعتقاد دارند تیم ملی فعلی به جهت داشتن استعداد و تجربه لازم بهتر از تیمی است که توانست در سال 1998 تیم ملی آمریکا را شکست دهد.

تیم نوشت شامل بازیکنانی مانند علی دایی، احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی، کریم باقری، مهدی مهدوی کیا، محمد خاکپور، جواد زرینچه و … بود که هر کدام جزو اساطیر فوتبال ایران محسوب می شوند.

با وجود اختلاف نظرهای فراوان، کریم باقری، دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی می گوید تیم ملی ایران در جام جهانی 98 بهتر از تیم ملی ایران در برهه کنونی است.

او اعتقاد دارد تیم ملی ایران که در انتخابی جام جهانی 2002 با حضور بازیکنان 98 و اضافه شدن استعدادهایی مانند علی کریمی کامل تر شده بود، از بهترین تیم های ملی دوره های مختلف به شمار می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپاسخ دستیار اسکوچیچ به یک مقایسه بزرگ + فیلم

دپاسخ دستیار اسکوچیچ به یک مقایسه بزرگ + فیلم