مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-03سياسي

معاون اول قوه قضاییه: دادگستری فارس یکی از موفق ترین دادگستری های کشور است


حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق گفت: بر اساس گزارشات و تحلیل های آماری، موجودی و مانده پرونده های قضایی دادگستری استان فارس وضعیت بسیار مطلوبی دارد و یکی از موفق ترین دادگستری های فعال کشور است که این امر نشانگر تلاش قضات و کارکنان دادگستری استان فارس می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون اول قوه قضاییه در نشست هم اندیشی قضات دادگستری استان فارس بر تشکیل هیأت های اندیشه ورز با حضور قضات تمامی محاکم حقوقی، کیفری و دادسرا ها با هدف برگزاری جلسات و نشست های هم اندیشی و تدوین پیشنهادات کاربردی تأکید کرد.

او با بیان این که ریاست قوه قضاییه در راستای تحول و تعالی دستگاه قضایی با نظریات قضایی و مشورتی موافقند که بیشتر این نظریات جنبه کاربردی و فوریتی داشته باشند، تصریح کرد: تشکیل هیأت های اندیشه ورز در دادگستری استان های سراسر کشور امری لازم و ضروری است و در این راستا نظرات کاربردی مطرح شده باید در مدت زمان محدودی نتیجه بخش باشد و موجب پویایی و تعالی دستگاه قضایی شود.

عضو شورای عالی قضایی کشور در ادامه، قضات دادگستری استان فارس را از موفق ترین قضات کشور برشمرد و ضمن قدردانی از مدیریت ارشد قضایی استان فارس گفت: بر اساس گزارشات و تحلیل های آماری، موجودی و مانده پرونده های قضایی دادگستری استان فارس وضعیت بسیار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول قوه قضاییه: دادگستری فارس یکی از موفق ترین دادگستری های کشور است

معاون اول قوه قضاییه: دادگستری فارس یکی از موفق ترین دادگستری های کشور است