مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-03اقتصادي

نشست کارگروه تأمین آب اصفهان از خلیج فارس برگزار شد


نشست اعضا کارگروه تأمین آب صنایع استان اصفهان از خلیج فارس و دریای عمان به ریاست استاندار اصفهان و با حضور معاونین استاندار در استانداری اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران از جمله استان اصفهان با رویکرد توزیع آب پایدار برای مصارف صنعتی و معدنی یک اولویت راهبردی است.

نشست اعضا کارگروه تامین آب صنایع استان اصفهان از خلیج فارس و دریای عمان به ریاست استاندار اصفهان و با حضور معاونین استاندار در استانداری اصفهان برگزار شد.

در این نشست رضا مرتضوی استاندار اصفهان، پس از استماع روند مراحل پیگیری شده از سوی مجریان و سهامداران عمده شرکت تامین آب بر اهمیت تسریع در انتقال آب پایدار برای استان در هماهنگی با مسؤولان شورای عالی آب کشور تاکید کرد.

وی در ادامه بیان کرد: مطالعات فنی، اقتصادی، فرهنگی، زیست محیطی و اجتماعی با محوریت آمایش های سرزمینی در زمینه اجرای این طرح هرچه سریع تر بررسی، تکمیل و نهایی شود.

مرتضوی تصریح کرد: محتوای تدوین شده پس از تتبع نهایی به منظور پیگیری روند جاری تقنینی در ابعاد ملی از طریق معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مورد تعقیب و پیگیری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کارگروه تأمین آب اصفهان از خلیج فارس برگزار شد

نشست کارگروه تأمین آب اصفهان از خلیج فارس برگزار شد