مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-03سياسي

مسئولان ضابطه را جایگزین رابطه کنند


مسئولان رابطه هارا جایگزین ضوابط کنند.

- ، حجت الاسلام سید محمد حسن فاضلیان در نماز جمعه این هفته در همدان بیان کرد: هشتاد و چهارمین سالگرد شهید آیت الله حسن مدرس است مدرس مرد صداقت، دیانت، سیاست، نماینده واقعی مردم که خانه دولت را به خانه ملت تبدیل کرد.

فاضلیان افزود: شهید مدرس نماینده مردم بود پول و ثروت و نسب های فامیلی را کنار گذاشته بود نمایندگان ما باید برنامه های این شهید بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی بابیان اینکه نمایندگان ما فکر امور مردم باشید فکر عزل و نصب های بیخود وبی مورد نباشید تاکید کرد: از اکنون فکر چندسال بعد خود که وارد مجلس شوید، نباشند بلکه باید فکر مردم بیچاره باشند.

امام جمعه موقت همدان افزود: مسئولان فکر حل مشکل گرانی و بحران و پریشانی های مردم باشند به کجا خواهی رفت، چگونه عمل خواهی کرد را توجه ویژه کنند.

فاضلیان ادامه داد: شبی که مأموران آیت الله مدرس را با زبان روزه دستگیر کردند این شهید به مأموران گفت به رضاخان بگویید که من در این گوشه غربت شهید می شوم اما بدان روزگار تو بدبختی و ننگ است و قبر من زیارتگاه مردم خواهد شد.

وی تاکید کرد: تکرار نام شهید مدرس برای این است که الگویی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای های شهر و روستا شود که بدانند نماینده باید مانند حسن مدرس شجاع، دلاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ضابطه را جایگزین رابطه کنند

مسئولان ضابطه را جایگزین رابطه کنند