مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-03بين الملل

واکنش انصارالله به استعفای وزیر اطلاع رسانی لبنان


پس از آنکه وزیر اطلاع رسانی لبنان در پی فشارهای عربستان سعودی رسما اعلام کرد که از سمت خود استعفا می کند، سخنگوی جنبش انصارالله یمن به این اعلام واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله در حساب کاربری خود در شبکه توییتر به این جمله واکنش نشان داد و نوشت: بله، تجاوز علیه یمن تا ابد ادامه نخواهد داشت! کشورهای متجاوز با حماقتشان وزیر قرداحی را بسیار به انجام آنچه مرتکب نشده، متهم کردند .

محمد عبدالسلام اضافه کرد: عربستان سعودی طبق عادتش به خصومت پرداخت و بیهوده با تمام لبنان دشمنی کرد .

عبدالسلام در پایان گفت که عربستان سعودی در این بازی کوچک ظاهر شد و این وزیر لبنانی بود که با موضع ملی خود را بزرگ نشان داد .

جورج قرداحی دومین وزیر لبنانی است که در کمتر از یک سال گذشته به علت اظهارنظر درباره اقدامات عربستان سعودی مجبور به استعفا شده است.

در نوزدهم ماه می گذشته، شربل وهبه وزیر امور خارجه لبنان پس از بیان اظهاراتی درباره ترور جمال خاشقچی مجبور به استعفا شده بود.

تنش اخیر میان لبنان و کشورهای حوزه خلیج فارس بویژه عربستان سعودی از آنجا آغاز شد که جرج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان در یک مصاحبه تلویزیونی که مربوط به پیش از انتصاب وی به پست وزارت است، خواهان توقف جنگ علیه یمن 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش انصارالله به استعفای وزیر اطلاع رسانی لبنان

واکنش انصارالله به استعفای وزیر اطلاع رسانی لبنان