مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-03بين الملل

مرندی: طرح جایگزین ایران ادامه برنامه هسته ای و تقویت روابط با کشورهای آسیایی است


مشاور تیم مذاکره کننده ایرانی تاکید کرد که در صورت عدم بازگشت آمریکا به برجام، طرح جایگزین ایران ادامه برنامه هسته ای و تقویت روابط با کشورهای آسیایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه المیادین به نقل از محمد مرندی  تحلیلگر ارشد سیاسی و متخصص مطالعات آمریکا که به عنوان مشاور به همراه تیم مذاکره کننده ایران در وین حضور دارد، گزارش داد، ایرانیها منتظر هستند تا سرنوشت دو پیش نویسی که به طرف غربی ارائه شده مشخص شود و بر این اساس به پیش نویس سوم عمل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دو پیش نویس ارائه شده در راستای برنامه اقدام مشترک و اجرای توافق(برجام) افزود: پیش نویس سومی نیز وجود دارد اما هنوز ارائه نشده است.

براساس این گزارش، مرندی اضافه کرد: ایرانی ها پیش نویسها را مناسب می دانند و آمریکایی ها و اروپایی ها نمی توانند بگویند که ایران بیش از آنچه که در توافق است، مطالبه کرده است.

  مشاور تیم مذاکره کننده ایرانی در ادامه افزود: در صورت عدم بازگشت آمریکا به برجام طرح جایگرین ایران ادامه برنامه هسته ای و تقویت روابط با کشورهای آسیایی است.

  مرندی همچنین در واکنش به نارضایتی اروپاییها از این دو پیش نویس نیز گفت: پیش نویسهای ما شب گذشته به طرف غربی ارائه شد و امروز در نشست برجام درباره آن بحث خواهد شد و طرف اروپایی نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرندی: طرح جایگزین ایران ادامه برنامه هسته ای و تقویت روابط با کشورهای آسیایی است

مرندی: طرح جایگزین ایران ادامه برنامه هسته ای و تقویت روابط با کشورهای آسیایی است