مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-03پزشكي

کمبود شدید سرم مار و عقرب گزیدگی


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هشدار بابت احتمال کمبود سرم های ضدعقرب و ضدمار، موضوع بسیار جدی است که باید بیش از این مورد توجه سیاستگذاران حوزه بهداشت و درمان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فارس نوشت: به دنبال هشدار رییس گروه مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت، درخصوص احتمال کمبود سرم های ضد عقرب و مار در سال آینده، حسینعلی شهریاری، ریس کمیسیون بهداشت مجلس خواستار شفاف سازی موسسه سرم سازی رازی در این رابطه شد.

شهریاری گفت: هشدار بابت احتمال کمبود سرم های ضدعقرب و ضدمار، موضوع بسیار جدی است که باید بیش از این مورد توجه سیاستگذاران حوزه بهداشت و درمان قرار گیرد.

وی ادامه داد: ممکن است ریشه این موضوع به عدم تامین منابع مالی باز گردد ولی به هرحال باید سرم سازی رازی در این خصوص به صورت شفاف و روشن توضیح دهد که تاکنون چه میزان تولید کرده و دلیل کسری ها چیست؟ گفتنی است چند پبش امیری، رییس گروه بیماری های قابل انتقال نیان انسان و حیوان وزارت بهداشت از سازمان غذدوددرو خواسته بود نسبت به تداوم تامین سرم های ضد عقرب و ضد مار اهتمام ویژه ای درنظر بگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شدید سرم مار و عقرب گزیدگی

کمبود شدید سرم مار و عقرب گزیدگی