مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-03اجتماعي

انجام 60 کیلومتر عملیات برف روبی در محورهای سردسیر کرمانشاه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از انجام 60 کیلومتر عملیات برف روبی در محورهای سردسیر کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

- فریبرز کرمی در گفتگو با اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به استان کرمانشاه طی روز گذشته بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان آغاز شد که اکیپ های راهداری در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی افزود: به علت بارش برف در محورهای سردسیر استان کرمانشاه مانند پاوه به نوسود، پاوه به سه راهی گردنه شهدا، پاوه به پلنگان و گردنه خسروآباد شهرستان سنقر و کلیایی عملیات برف روبی در این محورها انجام گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته در محورهای برف گیر استان کرمانشاه مجموعاً 60 کیلومتر عملیات برف روبی و 33 هزار تن عملیات نمک باشی برای پیشگیری از یخ زدگی جاده ها توسط اکیپ های راهداری انجام گرفته است.

کرمی بیان کرد: با توجه به متوقف شدن بارش ها در استان کرمانشاه و تلاش مأموران راهداری تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به فعالیت 44 راهدارخانه ثابت و سیار در استان کرمانشاه، گفت: تعداد 500 نیرو راهداری استان کرمانشاه در 35 راهدارخانه ثابت و 9 راهدارخانه سیار به صورت شیفت بندی و پشتیبانی در استان مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 60 کیلومتر عملیات برف روبی در محورهای سردسیر کرمانشاه

انجام 60 کیلومتر عملیات برف روبی در محورهای سردسیر کرمانشاه